Meniu Închide

Alimentaţia

     alimentatia

     Modul în care ne alimentăm devine un factor important în evoluţia noastră. O alimentaţie corectă ne poate vindeca de boli şi ne poate prelungi viaţa.

     Nu există un aliment ideal. Fiecare aliment are o influenţă pozitivă şi posibil şi una negativă. Fiecare om este unic şi trebuie să se cunoască bine pe sine. Acest lucru îi permite să-şi formeze o alimentaţie corespunzătoare nivelului lui de conştienţă, pentru a-l menţine în echilibru.

     Nu suntem extremişti să impunem un regim raw-vegan, hrănire doar cu prană, fără alimente sau doar grătare.

     Informaţiile de mai jos nu înlocuiesc un regim alimentar echilibrat de care dispuneţi, însă vă poa ajuta să vă îmbunătăţiţi regimul alimentar echilibrat şi variat.

Enumerăm câteva generalităţi importante cu liniuţă:

  • Mâncarea trebuie mestecată bine şi să ajungă pastă în stomac, astfel nu forţăm stomacul să mestece în locul nostru.

  • După ce mâncăm, este bine să stăm liniştiţi 30-40 minute şi să nu mâncăm sau să bem nimic în acest timp. Am luat masa iar după aceea lăsăm stomacul să digere bine mâncarea timp de 30-40 minute. Nu beţi apă dupa ce mâncaţi şi nici cu jumătate de oră înainte. Ar fi indicat să stăm în poziţia şezut în aceste 30-40 minute.

  • Stomacul este bine să ştie ce alimente digeră. Astfel, dacă bem şi apă, şi vin, mai băgăm şi o ciorbă după o friptură şi ciocolată… ne-am suprasolicitat organismul.

  • Când bem apă sau alt lichid este bine să-l ţinem în gură 2-3 secunde şi după aceea să fie înghiţit. Deci nu aruncăm apa direct pe gât.

  • Dulciurile să fie mâncate cu 2 ore după masă. Sau cu 2 ore înainte de masă. Nu recomandăm zaharul în exces. Puţin şi bun. De preferat poate ciocolata neagră şi cât mai naturală, mierea de albine şi fructele naturale.

  • Regimul trebuie să fie variat pentru a alimenta organismul cu tot ce are nevoie. Fructe, legume, uleiuri şi proteine.

  • Pentru o digestie uşoară sunt bune seminţele de In. O linguriţă pe zi vă ajută la curăţarea colonului şi uniformizarea lui.

  • Nu recomandăm margarina, jeleurile şi alte alimente care nu pot fi digerate de stomac. Stomacul încălzeşte la 40 de grade iar aceste alimente se digeră la peste 40 de grade. Astfel, ele răman nedigerate pe colon. Iar aceasta o să ne consume foarte multă energie. Din acest motiv,  seminţele de In sunt eficiente pentru curăţarea colonului.

  • Ca supraaliment, produsul naturist Spirulina.

  • Pentru Omega 3-6-9, pe lângă Uleiul de Peşte avem şi seminţele de In.

  • Pentru proteine  Orez în combinaţie cu Fasole. Orezul are o proteină şi Fasoalea cealaltă proteină. Astfel avem proteinele necesare în această combinaţie.

  • Carnea, dacă o mâncaţi, este bine să fie alături de o garnitură precum cartofii prăjiţi.

  • Pentru antioxidanţi, un produs numit Haritaki.

  • Mango şi ananasul conţin vitaminele B şi echilibrează flora intestinală.

  • Seminţele de mei sunt foarte bune şi au multe vitamine.

  • Seminţele de cânepă mai conţin multe proteine alături de spirulină.

  • Usturoiul este un foarte bun antibiotic natural.

  • Pentru imunitate, recomandăm Miere de albine naturală în combinaţie cu lămâie.

  • Dimineaţa este indicat să începem vitalizaţi cu Fructe precum mango în combinaţie cu seminţele de cânepă şi mierea de albine. Nu se recomandă cafea în combinaţie cu fructele. Cafeaua e cafea şi dacă bem cafea, atunci o ţinem doar pe cafea. Au Ph diferit şi dă peste cap stomacul. De asta nu este chiar indicat să le combinăm.

  • Cu jumătate de oră înainte de masă este bine să mâncăm fructe pentru a forma enzime în stomac şi a digera hrana mai uşor.

  • Ceaiul este bine să fie băut călduţ spre fierbinte. Ţinem vârful buricelor de la degete pe cana uşor fierbinte pentru a pregăti stomacul.

  • Fructele sunt indicate să fie cât mai naturale şi mâncate în primele 10 minute după ce au fost culese. Evident, acest lucru devine foarte dificil în ziua de astăzi. Din acest motiv, avem Mango şi Ananasul pentru că îşi păstrează proprietăţile mult mai bine.

  • Este bine ca atunci când ne ridicăm de la masă să fim 90% sătui. Să nu ne îndopăm. Mâncăm 90% din a ne sătura.

  • Carnea  să fie cât mai uşoară precum pieptul de pui şi peştele.

  • Ca reţete există foarte multe informaţii şi fiecare vă puteţi alege după gust. Dimineaţa luăm energie de la fructe şi soare (dacă vă uitaţi în soare şi respiraţi atunci când acesta răsare şi este „portocaliu”, să nu afecteze vederea, o sa vă umpleţi de energie toata ziuă). După amiază o masa care să ne ţină de foame toată ziua, bazată în mare parte pe proteine. Iar seara, o masă uşoară precum o salata. Este indicat între orele 23:00-01:00, când ficatul este în activitate mai sporită după bioritm, să ne odihnim.

     Toate informaţiile de mai sus depind de fiecare în parte cum alege să le utilizeze şi să le combine. Fiecare om este unic astfel că repetăm spunând că trebuie să vă cunoaşteţi pe voi înşivă pentru a cunoaşte ce e rău şi ce este bine pentru voi. Este bine totuşi să vă informaţi bine asupra alimentelor pe care le mâncaţi. Există multă literatură de specialitate în acest domeniu.

   Modul în care ne alimentăm ne influenţează realitatea care ne înconjoară. Alături de alimentaţie recomandăm Cele 5 Rituri Tibetane împreună cu Meditaţia pentru sporirea Chi-ului în organism.

Distribuie/ShareShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin